مرجع خدمات آموزشی گلدیس

گلدیس آکادمی

مرجع خدمات آموزشی گلدیس

گلدیس بستر آموزش ترکیبی و انتخابی است که با هدف انتشار محتوای آموزشی رسمی و آزاد ،به عنوان مرجع خدمات آموزشی ، ارائه دهنده محتوای آموزشی در زمینه های متعدد برای معلمین، مدرسین، دانش آموزان، اولیای دانش آموزان، دانشجویان و به طور کلی تمامی افرادی که به دنبال یادگیری و پیشرفت در زمینه آموزش هستند.
گلدیس همواره مسیر آموختن را به روشنی و آسانی برای مخاطب فراهم میکند و زمینه ساز رشد و حرکت در عرصه آموزش است.

https://goldis.academy/

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

 

غلط های املایی مشکلات مهارتی یکی از جدی  ترین انواع غلط های املایی و مشکلات نوشتاری است و می تواند اثرات جامع و همیشگی  بر روی نوشتار دانش آموز بجابگزارد و نتیجه منفی را ایحاد کند

مهارت نوشتن و خوانا نویسی از اهمیت فراوانی برخوردار است ،زیرا اصلی ترین مشکل غلط املایی از نوع مهارتی ناخوانا نویسی است .

 

مشکلات نوشتاری،غلط های املایی مشکلات مهارتی

 

 

گاهی دانش آموز با ناخوانا نویسی و بهم ریختگی در نوشتار باعث میشود معلم نتواند کلمه را بدرستی تشخیص بدهد و آن را غلط بداند .

این برهم ریختگی و ناخوانا نوشتن ناشی از حرکت اشتباه دست است ،که خستگی از مهمترین عامل های آن و کلافکی و بی انگیزگی را منجر میشود.

با انجام تمرین هایی مانند کشیدن خط راست یا خطوط و اشکال منحنی از جهات مختلف میتوان این ضعف، غلط های املایی مشکلات مهارتی را بهبود داد و تقویت کرد .

 

 

مشاهده ویدیو آموزشی اصلاح مشکلات نوشتاری،غلط های املایی مشکلات مهارتی

مدرس :ابراهیم شریف

منبع:مرجع آموزشی گلدیس

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی